Sorry för att ja inte bloggat på ett tag men här kommer ng långt o tråkigt (Är inte serriös ng stans)

HAR DU NÅGONSIN:

Vart medvetslös? Efter varje natt med Per asså :D

Hånglat med ngn riktigt ful? Per ;P

Hånglat med fler än 50 personer? Ja ofc alla på samma kväll asså ;*

Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? Ja kolla den åvanför asså shieeet!

Gjort ngt riktigt dumt? skulle jag börja skriva upp varje sak skulle de bli en bok på 700 sidor!

Åkt ambulans? Nej gör så ambulanserna får åka ;D

Åkt polisbil? Varje natt (dem totalt eeeellllllskar mig!

Gjort ngt olagligt? ja vart ska jag börja...

Fått din mamma att gråta?  Ja när vi kollar på roliga filmer tsm (dö garv typ!!)

Slagit ner ngn?  Bara min älskade Per typ elr fler.... elr massa... :)

Skämts för dina föräldrar? De e snarare dem som skäms för mig......

Sagt jag älskar dig och menat de? Jag säger inte att jag älskar ng utan att vara helt 100 att jag menar det. (nu va jag serriös ändå)

Tar du droger? 8 gånger i veckan bara;)

Dricker du?  SAFT FOR THE WIN!

Vilka kläder sover du i? vadå kläder?

Vad hatar du verkligen? Miahkfhblj.shkjfzkodcxiurwjsdkfhejcxoewspaöl

Varit kär? JAG ÄR GALET KÄR!!!!!! ORKAR INTE KOMMER DÖ!!! :* :* :* :*ÄLSKAR DIG LINUUUUUS!!!! :* <3

Är du ensam nu? nej ja e med Chips sally o bella.

Vill du gifta dig? jaa! Ja det vill jag, vill du linus? XD

Vill du ha barn?  ja men de får fan räcka med 2 högst 3! uppfattat!

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Linus

Såg dig gråta? Linus

Fick dig gråta? venne

Du delade en dricka med? LK

Du gick på bio med?  Mamma :)

Skällde på dig? Dennis :*

Sa något till dig och vad var det? Isabell, "Just idag e jag stark, just idag mår jag bra" 

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? nja..

Kramat ngn? Ofc

Pussat ngn? Ja

Köpt ngt? mm

Sjungit? mm

Saknat ngn? JAAAA! ;( <3

 

JAG HAR: 

En digitalkamera? mm

En systemkamera? mm

Telefon på rummet? Min mobil.

En egen dator? mm

Könssjukdomar?  Alla man kan få!

Bra kompisar? Bara dem bästa! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0